batteriladdarhelg

Ännu en helg har passerat. Vart tar tiden vägen? Vi har inte gjort så värst mycket denna helgen och det har varit riktigt skönt. Veckan som har gått har varit minst sagt hektisk och jag är så trött...trött i min kropp. Jag känner att jag nog inte kan fortsätta att jobba som jag gör, inte i all evighet iaf.

Min tanke har hela tiden varit att jobba upp företaget för att sedan anställa någon att göra det jag gör idag. Sen ska jag hålla på med terapibiten. Det jag verkligen brinner för och som jag mår bra av. Och jag vet att jag kommer dit hän, jag måste bara ge det tid.
Jag har iaf bestämt att jag ska starta en meditationskurs. Först ska jag göra det mest för att testa, där de som är med inte behöver betala, och så kan dom hjälpa mig att komma med idéer om hur jag kan göra det hela bättre. Sen ska jag lägga till den grenen i företaget så att jag kan lägga mer tid och energi på det.
Den enda nackdelen är att det får bli kvällstid eller helg, men det gör mig ingenting, så länge jag får göra det jag tycker mest om. Jag nämnde det på facebook och fick bra respons så det ska nog gå vägen det här! =)

Det är så många människor som behöver lära sig hur man varvar ner och samlar kraft, i dagens samhällen är stressen det som man mår sämst över. Förhoppningsvis så blir det bra uppslutning på det hela, men det är jag faktiskt inte orolig för.

Jag har tagit ledigt ons-fre nästa vecka. Så underbart! Vi har bokat hotell tors-fre och ska åka iväg och bara mysa hela familjen. Det längtar jag verkligen efter, och barnen med.
 Mina älskade, utan er är jag ingenting.


Jag stämplar ut, tack för titten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0