underbara ledighet!

Jag tog ledigt onsdag, torsdag och fredag och det behövde jag verkligen. Det har varit så skönt att få ladda batterierna lite grann. I torsdags åkte vi hela familjen till Göteborg. Vi gick på Universeum och sen sov vi på hotell. Så mysigt och så underbart att få vara med mina hjärtan. Det är härligt oxå att se hur glada och nöjda barnen är. Dom är uppspelta och bubblar. Vi åkte till Ullared på fredagen på vägen hem. Det var vi och alla andra kändes det som. Jisses vad mycket folk! Men ingen kö in och ingen kö ut - det får man ju vara nöjd med iaf.

Barnen hade sparat pengar i sina sparbössor som vi tidigare i veckan gick till banken och växlade in, och de pengarna fick de använda för att handla på Ullared. Och ja, det är mycket billigare där och de fick en hel del. Nöjda och lyckliga åkte vi hem, och sen på kvällen åkte vi till pappa och Angela och så sov barnen över där. Det kändes så konstigt att åka hem utan dem, och det blir liksom kusligt tyst i hela huset. Även om jag vet att dom tycker det är mysigt att vara hos "mormor" och morfar, så saknar jag dem när jag inte har dem runt mig.

Idag gick jag och Malte hem till Morgan och Jeanette. Morgan är Malte bästa kompis och de har så roligt ihop. Det är härligt att se och höra dem leka. Vår familj har de finaste vänner man kan tänka sig, och jag är så tacksam för att ni finns!



Nu väntar middag hos svärpäronen, jag skulle nog ha behövt svälta mig en vecka innan vi ska dit med tanke på hur mycket mat det brukar vara.

Jag stämplar ut, tack för titten!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0