ensamkväll

Jobbedagarna för denna veckan är över - finally! Igår hjälpte Sigge mig och idag fick jag hjälp av Åsa. Lina har semester hela denna veckan så då var dom snälla och hjälpte mig. Sigge var trött som bara den igår, stackarn =)
Jag har verkligen världens bästa vänner, jag blir så varm i hjärtat när jag tänker på hur underbara människor jag har vid min sida.

I helgen som gick fick jag besök av en kär gammal vän. Ja inte hon är inte gammal, men det var 10 år sen vi sågs sist! Vi har hållt kontakt under alla år och nu äntligen så träffades vi. Det kändes verkligen inte som att det var 10 år sen sist och jag njöt av varje stund vi sågs. I söndags åkte jag och Åsa till Göteborg, och checkade in på Gothia Towers. Det var så mysigt! Vi gick en liten sväng på Liseberg mellan regnskurarna. När vi hade sovit ut ordentligt och ätit en god frukost begav vi oss till...ULLARED. Vi och halva Sverige kändes det som. Det var galet mycket folk! Men eftersom vi inte hade nån stress hem så tog vi det lugnt och fyndade en hel del faktiskt. Man går ut därifrån och funderar på vad man egentligen har handlat när notan slutar på flera tusen...Billig tvål, plastpåsar och annat som man likaväl hade kunnat handla på Ica, men va fasen, det är så så härligt =)

Sigge är iväg ikväll med grabbarna och ser på bio, barnen sover och jag sitter här med ett glas vin och njuter av vetskapen att jag har semester några dagar nu..

Må så gott!

Jag stämplar ut, tack för titten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0