En härlig dag!

Vi har haft en riktigt mysig dag idag. Vi åkte en sväng till Helsingborg och sen tog vi båten över till Helsingör. Där gick vi och strosade rundor och åt god glass. Därefter tog vi färjan tillbaks och sen åkte vi till Väla. Blev inte så många fynd men det var ändå mysigt. Mysigt att bara få vara tillsammans, dagen avslutades på Toys ´r Us så barnen var hur nöjda som helst.

Jag är ledig nu i 5 dagar, och sen jobbar jag ons och tors nästa vecka. Känns helt ok faktiskt, att jobba 2 dagar i veckan nu när resten av familjen har semester. Det kunde varit så att jag fick jobba varje dag, eller än värre, jag kunde ha varit tvungen att gå hemma, dvs att jag inte hade några uppdrag. Så jag är fullt nöjd.

Vi firade Hampus 8-års dag i onsdags. Han var så nöjd och fick så många fina paket. Det är så härligt att se när allt är så bra, barnen är nöjda och lyckliga.








Älskade barn, ni ger mig så mycket.  Jag kunde aldrig föreställa mig att man kunde älska någon som mycket som jag älskar mina barn.

Trevlig helg!

Jag stämplar ut, tack för titten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0