host host

Nu är det min tur. Jag hostar och hostar och det gör ont långt ner i bröstet. Inge kul alls. Men såklart - Sigge ska ju på konferens ons-fre så varför inte?! Jag tror faktiskt inte att Sigge har varit iväg en enda gång utan att antingen jag eller barnen har varit sjuka. Helt galet! Det är ju inte som att jag kan ringa o sjuka mig heller precis. Vi har ingen som kan hjälpa oss och den stressen är inte rolig alls. Angela, Linas mamma, brukar kunna hjälpa oss men hon har opererat sin arm nu och kan inte använda den, så hur jag än mår dagarna framöver får jag snällt gå å jobba och se glad ut. *suck*

Lite uppdatering om helgen;

I lördags kom Åsa, Henrik och Axel hit och vi åt tillsammans och hade en jättemysig eftermiddag och kväll tillsammans. Det är underbart med vänner som man kan umgås med och inte behöva göra nåt speciellt, det är inte så uppstyltat och tillgjort utan man gör det man känner för. Framförallt, så kan jag  vara mig själv, jag kan slappna av och bara vara. Det uppskattar jag jättemycket.

I går åkte vi till Helsingborg. Vi mötte upp Åsa, Henrik och Axel på busfabriken och så gick grabbarna in och lekte medans jag och Åsa åkte till Väla. Riktigt mysigt  var det. Sen kom grabbarna dit och vi åt tillsammans. Superhärlig söndag på alla sätt.

Nä, jag får väl stoppa i mig två alvedon och hoppas på att hostan försvinner lika fort som den kom!

Jag stämplar ut, tack för titten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0