Vilken helg!


Vilken underbar helg jag har haft! I lördags åkte jag och Marie till Ystad saltsjöbad. Ett dygn av fullständigt lugn, god mat och underbart sällskap. Vi har pratat och pratat och pratat och där emellan har vi suttit i bubbelpoolen eller i en av de varma bassängerna utomhus. På kvällen åt vi en god 3-rätters middag och drack 3 olika sorters vin. Riktigt god mat var det!
Lite lagom rund under fötterna gick vi sen och la oss, ganska så tidigt, men det spelade liksom ingen roll, vi gjorde precis det vi kände för.
Vi vaknade ganska tidigt och gick och åt en fantastisk frukost, vilken buffé! Synd bara att jag har så svårt för att äta frukost, där var ju hur mycket som helst att välja mellan.
Efter frukosten blev det en runda till på spat och sen avslutade vi med brunch. En buffé med kräftor, räkor, soppor ja allt möjligt. Lika gott var det!









Efter en helg av fullständigt lugn, gick denna dagen åt att utföra en flyttstädning. Det var allt annat än lugnt kan jag säga. Jag känner mig som en pigg 102-åring just nu, och jag tänker parkera mig i soffan och göra precis ingenting.
Imorgon är det sjätte sinnet kurs! Jag längtar!

Jag stämplar ut, tack för titten!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0